Saturday, June 1, 2013

DOA



This one punya entry taboleh nak wide sangat, i've to post this supaya kawan2 lain yg taktau tu sume tak pelik sangat lah k even aku tau ramai yg dah tau (walaupun ayat tunggang tebalik tp aku tau korg paham) 
HAHAHA
Orang kat gambar ni kesayangan saya, okay tu je. Siapa dia, macam mana kenal dia, macam mana boleh dgn dia, macam mana dia tu semua I can's simply share as long as korang tau aku dgn dia just doakan kebahagiaan yg ada sekarang. Kalau korang pernah rasa break up yg "sakit" so korg mesti faham once bila kita jmp someone yg boleh change us better :)

aku dah analyse diri sendiri, adakah aku benar atau pun salah selama ni. Ada silap tak kat memana, ada kurang tak mana. Tapi, aku hanya manusia biasa terlalu byk kekurangan. Tp tu sume bole dibaiki agar lebih baik untuk future nt kan?
So, this time aku tak mintak byk pun just hope dia akn jd org terakhir in shaa Allah smpi akhir hayat kalau diizinkan. Bak kata matsalehudin kan, if it's mean to be then it will be. Have faith, trust and honest. 

To sayang, terima kasih untuk semuanya. okayla tu je nak cakap haha maluuuu. Act semalam birthday dia, tp kitorang takde sama2 on his day. Celeb ngan ibu ayah akak farah dayah pon happy kan dear :') 

Muka i sedih macam ni lah semalam paham tak? nt kita celeb sama2 eh, xoxo 

Semoga semuanya will goin' smooth in all way, sayang awak. 





No comments: